Tina Harnesk o romanu „Narod što po snegu seje“: Priroda i moji koreni glavni su razlog što funkcionišem i pišem
Juval Noa Harari: Tehnologija je potpuno razuzdana i ona će nas uništiti
Marija Forero: Svet je za decu neverovatno mesto
Ljiljana Šarac: Okrenimo se deci
Trejsi Ševalije nema strpljenja za pisce koji ne čitaju
Branko Anđić: Dijalog suprotstavljenih sila
Mark Zao-Sanders: Naučite da upravljate svojim vremenom
Branislav Bjelica: Želim da u ovoj zemlji obični ljudi budu junaci
Ali Fenik: „Dr TikTok“ stupa na scenu
Taijo Macumoto: Stvarna iskustva na idealizovan način
Đorđe Bajić: Propisno kaznim junake koji to zaslužuju
Ana Atanasković: Roman je vrhunac književnosti
Rik Rubin: Osećam slobodu da delim savete koji oslobađaju
Majkl Kaningem: Doživotno sam fasciniran književnošću
Piter Frankopan o „Promenjenoj Zemlji“ i globalnim klimatskim promenama: Posledice su vrlo jasne
Paolo Đordano: O ruševinama i nadi
Keri Čin: Svi težimo srećnom kraju
13 pitanja za Natašu Lester, autorku romana „Kuća na Rivijeri“
Darko Tuševljaković o romanu „Karota“: Privlači me da analiziram trenutak promene
Ina Poljak o romanu „Dobar momak“: Pisanje romana je ringišpil emocija
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.