Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ – „godišnjak“ generacija 21. veka - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Roman „PR“ – „godišnjak“ generacija 21. veka

Ljubavni trougao u svetu proširenom internetom i novim navikama.

Log in, Event, Share, Internaut, Settings, Search, Log Out, Digital Development Manager, Director of Online PR Department, Social Media Manager, Media Relations Manager, Facebook, Twitter, MySpace, Viber, lajkovanje, hashtagovanje... Dobrodošli u rečnik srpskog čoveka 21. veka zavisnog od interneta, društvenih mreža, šerovanja, tagovanja, postovanja...

U tom svetu proširenom internetom i novim navikama, Aleksandar Ilić (1981) smešta svoj ljubavni trougao koji, kako navodi njegov izdavač Laguna, istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta.

Radnja romana „PR“ jednim delom se odvija u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu – od običnog flertovanja i razmene sitnih zadovoljstava na Fejsu ili Tviteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Upravo u tom bezličnom, isfabrikovanom svetu bombastičnih naziva funkcija, iskrivljenog rečnika i isfoliranih „faca“ koje sve imaju (i nameću) potrebu da izgledamo isto i ponašamo se isto, Ilić smešta iznenađujuće ljudsku, na momente gotovo romantičnu priču.

Iako u početku roman, zbog internet rečnika i rogobatnih funkcija na engleskom (iza kojih se zapravo kriju obične funkcije sekretarice, dizajnera, osobe za odnose sa javnošću, direktorčića) deluje naporno i razuđeno a Beograd u kome se glavni junak kreće kao grad iz budućnosti, i to ne preterano sjajne, „PR“ ubrzo pronalazi svoj glas i čitaocu pruža zanimljiv, zabavan, na momente surov pogled na domaću PR (public relations) scenu i realističnu, nimalo sentimentalnu ljubavnu priču 21. veka.

Komunikolog i PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft Tanja Tatomirović odlično je sumirala roman rečima „Kad pročitate 'PR' pročitali ste nas sve“.

Oštar, ironičan, sirov, surov, duhovit, prepun „stranih reči i izraza“ koje na velika vrata ulaze u naš jezik, Ilićev „PR“ je u neku ruku „godišnjak“ generacija 21. veka, svedočanstvo o vremenu u kome žive.

Autor: Ksenija Prodanović, Tanjug
Izvor: Nedeljnik


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
besplatna isporuka od 5 do 7 septembra 2025 samo preko laguna rs, delfi rs i dicearena rs laguna knjige Besplatna isporuka od 5. do 7. septembra 2025. samo preko laguna.rs, delfi.rs i dicearena.rs
05.09.2025.
Predstojećeg vikenda važiće posebna pogodnost za čitaoce! Od 5. do 7. septembra 2025, poručivanjem putem sajtova delfi.rs, laguna.rs i dicearena.rs, ostvarujete pravo na besplatnu dostavu na te...
više
uz lektiru se raste akcija 2 za 1 na školsku lektiru u izdanju lagune  laguna knjige Uz lektiru se raste! Akcija „2 za 1“ na školsku lektiru u izdanju Lagune!
05.09.2025.
Dragi đaci, roditelji i ljubitelji knjiga, Nova školska godina donosi radost otkrivanja sveta kroz čitanje! Lektira nije obaveza – to je putovanje, igra i prilika da junaci iz knjiga postanu zauvek...
više
ubaci trojku i osvoj popust u susret eurobasketu iskoristite sjajnu akciju za kupovinu tri ili više artikala  laguna knjige Ubaci trojku i osvoj popust: U susret Eurobasketu iskoristite sjajnu akciju za kupovinu tri ili više artikala!
05.09.2025.
U susret Eurobasketu u svim Delfi knjižarama i na sajtovima delfi.rs i laguna.rs, od 25. avgusta do 14. septembra važiće dodatni količinski popust od 15% za kupovinu tri i više artikala! Ne pro...
više
oni su loši momci, zar ne ali da li je to baš tako video  laguna knjige Oni su loši momci, zar ne? Ali da li je to baš tako... [video]
04.09.2025.
Serijal Loši momci australijskog autora Arona Blejbija duhovito preokreće stereotipe o „opasnim“ životinjama i pretvara ih u simpatične (i katastrofalno trapave) borce za pravdu. Pokazuje deci da...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.