Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha - Knjige o kojima se priča
Noć knjige od 12. do 14. decembra
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju.
 
Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta.


 
Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih je svoju knjigu predstavio na promociji u knjižari Delfi u SKC-u i o njoj razgovarao sa Branimirom Brkljačem i u isto vreme demonstrirao osnovni princip na kome počivaju dinamične komunikacije i sama knjiga.
 
Oni su istakli da informacija od koje želimo rezultat, efekat kod publike, na mora biti plasirana širokoj masi, slučajno pogađajući pravu, nego je šaljemo najužem krugu odabranih, pri čemu to može biti samo jedan čovek, pravi, onaj koji tu informaciju može da proširi do ciljanih drugih kojima će biti od koristi i koji će se na nju odazvati.
 
Branimir Brkljač, neko ko je uspeo u svetu direktne komunikacije sa publikom, budući da je osmislio izuzetno uspešan koncept TV šopa, veruje u kvalitet knjige jer govori o komunikaciji koju je on primenjivao u svojim regionalno uspešnim poslovnim projektima.
 
Igor Arih je Branimira Brkljača uverio u važnost knjige jer promoviše kvalitet proizvoda i usluga. Brkljač će prilikom sledećeg Arihovog susreta sa publikom pozvati stotinu odabranih ljudi i time je osnovna ideja knjige da ciljamo jednog da bismo pridobili stotinu, a ne stotinu da bismo pridobili jednog, sprovedena u delo.

  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
počela je noć knjige  laguna knjige Počela je Noć knjige!
12.12.2025.
Na 68 lokacija u 37 gradova u Srbiji i regionu u svim Delfi knjižarama i Laguninim klubovima čitalaca počela je 33. Noć knjige koja će trajati sve do nedelje uveče 14. decembra! Knjižare su od ...
više
noć knjige od 12 do 14 decembra  laguna knjige Noć knjige od 12. do 14. decembra!
12.12.2025.
Uzbuđenje je u vazduhu jer se bliži još jedna Noć knjige i prilika da podelimo radost čitanja sa drugima. Od 12. do 14. decembra 2025. godine, 33. Noć knjige će se održati u knjižarama Delfi i Lagunin...
više
pisci lagune u deset gradova u srbiji za noć knjige književni maraton u skc u  laguna knjige Pisci Lagune u deset gradova u Srbiji za Noć knjige! Književni maraton u SKC-u!
12.12.2025.
Pored hitova domaće i svetske književnosti, velikih popusta, čitaoce tokom Noći knjige očekuje druženje sa piscima Lagune u čak deset gradova u Srbiji! Novu Laguninu knjižaru u Čačku, u TC BIG,...
više
hitovi domaće i svetske književnosti u noći knjige  laguna knjige Hitovi domaće i svetske književnosti u Noći knjige!
12.12.2025.
Knjigoljupci, pripremite na vreme spiskove naslova koje želite u Noći knjige! Mi vam preporučujemo hitove domaće i svetske književnosti koji su upravo stigli u knjižare. U novom trileru Vanj...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.