Ova knjiga me je uvukla: u svet marketinških agencija kakav znamo iz američkih serija, ali koji je poslednjih dvadesetak godina postao realnost i kod nas. To je svet mladih i ambicioznih muškaraca i žena koji su imali i sreću i nesreću da postanu deo takve društvene elite. U pozadini glavne priče autor razvija širu sliku savremenog Beograda i posttranzicionog srpskog društva.Podelite na društvenim mrežama:
Sajam knjiga još samo u nedelju
Veliki broj pisaca na štandu Lagune na Sajmu knjiga u Hali 1
Sajamski dani stižu i kod vas od 20. oktobra do 7. novembra 2025!
O granicama, diktatu savršenosti, samopouzdanju i autentičnosti na druženju sa dr Alijem Fenikom, autorom knjige „Crvene zastavice, zelene zastavice“, u knjižari Delfi SKC
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.